Mail: psykolog@tinabruun.com
Telefon: 22 99 02 19

Mail: psykolog@tinabruun.com
Telefon: 22 99 02 19

Din psykolog i Aarhus

Nærvær, respekt og omsorg er nøgleordene i den terapeutiske behandling hos mig. Igennem samtaler med mig støtter jeg dig i at få sat ord på det, der er svært, dine følelser og tanker. Terapien skal hjælpe dig til at finde din vej til mere livskvalitet, og min vigtigste opgave er at støtte dig i din videre udvikling.

Få hjælp til

De fleste af os vil på et eller andet tidspunkt i livet opleve situationer, som vi har svært ved selv at håndtere. Ofte støtter familie og venner os, men der kan dog være ting, der er svære at tale med de nærmeste om, eller som de ikke kan hjælpe med. I disse situationer kan du have gavn af at tale med en psykolog.

 

Pårørende til dømte/indsatte

Er du pårørende til en tiltalt eller dømt? Så kender du sikkert følelsen af afmagt. Jeg har været ansat i Kriminalforsorgen som psykolog, hvor jeg arbejdede med resocialisering af indsatte. Her mødte jeg mange pårørende, hvis ønske var at være stærke og kunne støtte, men som også havde brug for hjælp og aflastning. 

Udtalelser fra klienter

Der er mange grunde til, at mine klienter kommer hos mig. Her kan du læse, hvad andre har fået ud af samtaler med mig.

Klientudtalelser

Når du bliver ramt hårdere af afstand, end du selv forstår

Nogle mennesker reagerer stærkere end andre, når kontakten til et vigtigt menneske ændrer sig. Det kan være et kort svar på en besked, mindre nærvær, en ændret tone eller en fornemmelse af, at den anden trækker sig lidt væk.Det, der udefra kan se småt ud, kan indeni føles stort.Ikke fordi du er for følsom. Ikke fordi du vil skabe problemer. Men fordi afstand nogle gange rammer gamle steder. For nogle begyndte det tidligt. Ikke nødvendigvis i det synlige eller dramatiske, men i den stille mangel på følelsesmæssig kontakt, tryghed og kærlighed, som et barn har brug for. I nogle hjem handlede det ikke om, hvad barnet havde brug for, længtes efter eller følte. Det handlede mere om, hvad der var tilgængeligt følelsesmæssigt. Og når der ikke er meget at få, lærer barnet hurtigt at tage til takke og tilpasse sig. Det bliver måske ekstra nemt. Ekstra dygtigt. Sødt, sjovt eller hjælpsomt. Det mærker de voksnes stemninger, dæmper egne behov og forsøger at være let at elske.Ofte ser det hele...

Jeg har gennem en længere periode været utilfreds i mit ægteskab. Jeg har været meget i tvivl, om det var det rigtige for mig at blive, eller om jeg skulle lade mig skille. Tina har været en kæmpe hjælp og støtte i min proces. Hun har med sit nærvær og omsorg lindret det som har været så svært for mig. Det har været meget gavnligt for mig, at få vendt mine tanker med en, der har modtaget det uden at være dømmende. Jeg har ikke tidligere prøvet at gået til psykolog, det var et svært skridt at tage. Jeg vil give Tina min varmeste anbefaling.  

I forbindelse med en stresssygemelding og generel udbrændthed efter længere tids belastning kom jeg i kontakt med Tina, som jeg forud for min første konsultation havde hørt meget positivt om. Heldigvis for mig var hun hurtig til at tage imod mig, så jeg kunne komme i gang med terapien uden lang ventetid. Mine samtaler med Tina har haft en større og mere positiv effekt på mig, end nogen anden terapi tidligere har haft. Hun skaber et trygt, ærligt og tillidsfuldt rum, hvor intet problem er for småt eller for stort. Med en smittende humor og en skarp evne til at finde kernen i udfordringerne hjælper hun én til at forstå sig selv bedre. Samtidig er hun ikke bange for at gå i dybden dér, hvor det virkelig betyder noget. Under vores forløb hjalp Tina mig med værdifulde refleksioner over min situation. På et passende tidspunkt gjorde hun mig også opmærksom på nogle træk ved ADHD, som jeg kunne genkende i mig selv. Hun gav mig en velafbalanceret mængde information om emnet og støttede mig i...

Mit forløb hos Tina har været en øjenåbner. Fra starten blev jeg mødt på en varm, ægte og uprætentiøs måde, som var anderledes end noget, jeg har oplevet før. Stemningen var alt andet end klinisk og der var plads til både alvor og grin, og den lette tone gjorde det nemmere at åbne op om de tunge ting. Hun havde en god evne til at udfordre mine tankemønstre uden at virke dømmende, og jeg gik fra hver session med nye perspektiver der virkelig har rykket noget i mit liv. Samtidig føltes det ikke som ‘terapi i en kasse’, men som en menneskelig, nærværende samtale, hvor jeg blev mødt præcis der, hvor jeg var. Hvis du leder efter en psykolog, der både er skarp og har humor, kan jeg ikke anbefale Tina nok!

Tina har virkelig hjulpet mig med mine udfordringer og fået mig til at tage handling (hjælpe med en plan) ved de ting, som jeg har det rigtig svært ved. Jeg kan nu sætte grænser meget nemmere, mærke hvad jeg selv vil og hvad der er bedst for mig uden at føle skam eller føle mig forkert. Dette forløb har været det hele værd - specielt når det også er svært at bestille den første tid. Tusind tak!